Tuesday, November 4, 2014

Inspiration: Paolo Roversi


Some nights what you need is some inspiration..
Ci sono sere in cui tutto quello che ti serve è un po' di ispirazione..


Last winter I've been to one of my favourite museums in Stockholm - the Fotografiska - and visited Secrets, the exibition of the Italian photographer Paolo Roversi.
Since then 've been planning to write about it and (stupid me!) never did...until now, when I found some pic on my desktop.

Here is a small collection of my fav pictures from that exhibition and, if one of the museums of your city hosts it, do not miss it, it is really great!


Lo scorso inverno ho visitato uno dei miei musei preferiti a Stoccolma - il Fotografiska - per vedere Secrets, la mostra del fotografo italiano Paolo Roversi.
Da allora mi sono sempre ripromessa di scriverci un post e (mannaggia a me!) non l'ho mai fatto..fino a stasera, quando ho ritrovato alcune immagini che avevo scattato sul mio desktop.

Qui di seguito una piccola raccolta delle mie foto preferite e, se per caso Secrets viene ospitata da uno dei musei della vostra città, non perdetevela, ne vale assolutamente la pena!








All the pictures by Paolo Roversi


If you like my blog, follow me on Bloglovin and Twitter, I love my followers!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...